Powered By Blogger

vineri, aprilie 08, 2011

Briose multicolore


Duminica trecuta m-am plictisit si, ca de obicei, m-am apucat sa fac "ceva dulce". Si, m-am decis ! Niste muffins-uri pufoase! Iar ca sa nu fie prea simple le-am decorat cu ce am avut in dotare. Si iata ce a rezultat...
 
 
Ingrediente pentru 24 bucati - varianta cu ciocolata
 
225 g faina
 
1 praf de copt
 
225 g unt sau margarina
 
50 g cacao
 
225 g zahar

4 oua
 
2 pliculete de zahar vanilat
 
esenta de rom
 
100 g rahat colorat
 
100 g ciocolata menaj
 
Ingrediente pentru 24 bucati - varianta simpla

225 g faina

1 praf de copt

225 g unt sau margarina

225 zahar

4 oua

2 pliculete zahar vanilat

esenta de migdale

100 g stafide

Glazura:

200 g ciocolata menaj

1 ciocolata Milka simpla
2 linguri de ulei



Se cerne faina si cacao intr-un vas adanc. Separat se amesteca untul cu zaharul si zaharul vanilat cu mixerul electric pana cand se obtine o compozitie omogena si pufoasa.






Se pun apoi ouale unul cate unul, incorporand-ul pe fiecare inainte de a-l adauga pe urmatorul.





Apoi se adauga faina amestecata cu cacao si praful de copt, rahatul taiat bucatele si ciocolata razuita.



Se toarna aluatul in formele gata pregatite si se coc in cuptoul preincalzit la 190 C timp de 20-25 minute.








Se scot din cuptor si se lasa sa se raceasca. Intre timp se face glazura. Se topeste pe bain-marie ciocolata menaj si Milka amestecand la sfarsit uleiul.



Cand sunt reci se glaseaza cu glazura.



Eu, intre timp am facut si compozitia pentru varianta simpla. Se realizeaza exact la fel, doar ca in loc de rahat se pun stafide si se renunta la cacao si ciocolata rasa.




De asemenea, pana s-au copt am intins fondantul si am decupat fluturasii pe care i-am lipit de glazura.Am incercat "sa-i fac sa zboare", dar nu am avut rabdare sa se usuce si nu am reusit...asta e! Data viitoare! :)






Ca sa nu arate toate la fel se mai pot decora cu: perlute de zahar si cu creioane colorate cu glazura de la Dr. Oetker.







Au fost delicioase!

Yummmi!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger