Powered By Blogger

marți, octombrie 04, 2011

Rulada din piept de pui cu omleta si masline

Acesta reteta este preluata de pe pagina La Lena.
A fost excelenta si foarte rapid de facut, desi nu am urmat exact pasii . Am mai modificat eu pe ici' pe colo'
:)

Pentru doua rulade mici aveti nevoie de:

1 piept de pui dezosat
2 oua
50 ml smantana
200 g masline verzi umplute
3 linguri ulei de masline
patrunjel verde tocat marunt
sare
piper
condimente pentru pui ( Knorr Barbeque de pui )
2  bete pentru frigarui

Mod de preparare:


Se portioneaza fileurile din piept de pui si se bat usor, acoperite cu folie, ca sa nu se desfaca fibra carnii.
Inca aici am mai avut bunavointa si am mai pozat cate ceva :))


Apoi se condimenteza bine cu Konrr Barbeque pentru carnea de pui.


Este randul umpluturii. Se bat ouale cu sare, piper, smantana si patrunjelul tocat. Se incinge o tigaie cu uleiul de masilne si se va face o omleta compacta. Aveti grija sa nu se rupa altfel rezultatul va fi compromis.
Se aseaza omleta peste fileul condimentat, se infig maslinele pe batul pentru frigarui si se pune peste omleta.


Dupa aceea, se ruleaza strans si se leaga cu sfoara ca sa nu se desfaca in timpul coacerii.Se condimenteaza din nou si se introduc la cuptorul incins la 180 C pentru 40 de minute. Eu, in primele 30 de minute de copt, le-am invelit in folie de aluminiu si abia la sfarsit, in ultimele 10 minute, le-am desfacut pentru ca sa se rumeneasca usor.



Se regasesc pe aici pe undeva pe platou...

:)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger