Powered By Blogger

luni, octombrie 24, 2011

Pizza haioasa

In luna iunie, odata cu sosirea nepotelului meu drag Alex in varsta de 3 anisori de pe taramuri anglo-saxone am vrut sa-l "impresionez" si sa il momesc cu cateva mini-pizza special create pentru el.



Ingrediente:

Pentru blat:
225 g faina
20 g drojdie
2 linguri ulei de masline
1 praf de sare

Pentru umplutura:
sos pizza sau ketchup dulce
200 g cascaval
100 g sunca slaba
2-3 masline verzi umplute si masline negre
1 conserva mica de porumb
1 ou fiert
1 rosie
1 ardei gras verde
50 g amestec legume fierte (fasole, morcovi)

Se framanta din toate ingredientele aluatul si se lasa sa creasca pentru 30-40 minute. Se imparte in 3 parti egale si se intind in foi subtiri si rotunde.


Se ung apoi cu sosul sau ketchup-ul, se presara cascavalul razuit, sunca taiata cubulete si se decoreaza dupa imaginatie.


Eu am inlocuit ochii cu felii de ou fiert, rosii, masline, ardei, rondele de morcov fiert etc. Sprancenele au fost confectionate din felii de masline negre, urechile din felii de rosie
sau ardei, nasul din fasole verde, iar dintii si barba din boabe de porumb.



Se pun intr-o tava unsa cu ulei si se dau la cuptorul preincalzit  pentru 15 -20 de minute la o temperatura de 180 C.
Si gata!


Nu stiu daca a fost "impresionat" sau doar infometat dupa drumul lung cu avionul, dar stiu ca a mancat cu pofta si imi era tare drag !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger