Powered By Blogger

vineri, februarie 17, 2012

Salau cu pancetta la cuptor

O reteta mai deosebita de peste file la cuptor, inspirata din preparatele lui Jamie Oliver, cu mici modificari autohtone.
:)
Este o reteta simpla, dar cu un efect spectaculos pentru papilele gustative.


Ingrediente:
3 bucati file de salau
15 felii de pancetta ( prosciuto crudo sau kaizer taiat foarte subtire)
sare de mare
piper
zeama de la o lamaie
coaja rasa de la o lamaie
3 linguri ulei de masline

Mod de preparare:

Eu am avut doar trei fileuri mari asa ca am adaptat cantitatile.
In prima faza se dezgheata pestele la temperatura camerei, eventual presarat cu putina sare de mare.


Se iau fileurile, se sterg de apa acumulata in exces si se condimenteaza cu sare si piper.


Se aseaza pe blatul de lucru cate cinci felii de pancetta usor suprapuse( sau ce veti folosi - eu am folosit prosciuto deoarece este cel mai maleabil, usor de manevrat si se gaseste cel mai des. Pancetta am vazut o singura data la un hypermarket din Romania...).


Se intind bine folosind un cutit cu lama mai lata. Se pun apoi fileurile de peste si se ruleza strans presand bine ca sa se lipeasca .


Se incinge uleiul de masline si se  prajesc cate 1 minut pe fiecare parte, stingand totul la final cu sucul de lamaie.
Se iau din tigaie, se muta intr-o tava, se presara cu coaja rasa de lamaie si se dau la cuptor pentru 15 minute la temperatura de 200 C.


Rapid si delicios!!!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger